Bioliq

Hej!

Kochani ponieważ mam masę zaległości z nowinkami kosmetycznymi, a ostatnio strasznie rzuciła mi się w oczy reklama żelu właśnie firmy Bioliq to postanowiłam zainwestować ;) i zakupić tenże produkt, a ponieważ nie mam też dobrego kremu do twarzy to zakupiłam i ów krem tej samej firmy. Wybór jest spory i nie wiedziałam do końca na który krem się zdecydować, ale postawiłam na krem 25+ do cery mieszanej.


Zarówno żel jak i krem zakupiłam w aptece. Czytałam opinie w internecie i głosy są podzielone, ale kiedyś dostałam właśnie w tej aptece próbkę kremu i wydaje mi się,że moja skóra polubiła ten produkt ;)

Jeżeli chodzi o krem to dla zainteresowanych załączam cenne informacje :

Bioliq 25+ to linia dla kobiet powyżej 25 roku życia. Zapewnia optymalne nawilżenie oraz intensywną pielęgnację cery.
Zawarty w kremie wyciąg z aloesu wspomaga regenerację naskórka oraz pozwala zachować równowagę przetłuszczających się obszarów strefy T.
Krem reguluje pracę gruczołów łojowych zapewniając widoczny efekt matujący. Wygładza i ujędrnia skórę oraz chroni przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Dodatkowo doskonale nawilża i odżywia głębokie warstwy skóry, stanowiąc idealne rozwiązanie dla cery mieszanej. 

Skład: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Cyclopentasiloxane, Cetyl Alcohol, Isohexadecane, Macadamia Integrifolia Seed Oil/ Tocopherol, Glicerin, Polyacrylamide / Hydrogenated Polydecene / Laureth-7, Glyceryl Stearate Citrate, Stearyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin / Alcohol / Cimicifuga Racemosa roqt Extract, PEG-60 Almond Glycerides / Butylene Glycol / Caprylyl Glycol / Carbomer / Glycerin / Nordihydroguaiaretic Acid / Oleanolic Acid, Glycerin / Camelia Sinensis Leaf Extract, Dimethicone, Alcohol / Onopordum Acanthium Flower / Leaf/ Stem Extract, Tocopherol, DisodiumEDTA, Benzyl Alcohol / Methylchloroisothiazoline / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum, BHA.

Cena: ok. 15zł / 50ml - jak widać na zdjęciu ja zapłaciłam za niego 13.50




Jeżeli chodzi o żel, to tu opinie są gorsze, ale dotyczą głównie problemów z odpadającą szczoteczką czy złym wykonaniem opakowania itp. mimo to słyszałam wiele dobrego o różnego rodzaju szczoteczkach do twarzy a ponieważ ten produkt łączy żel i właśnie silikonową szczoteczkę to czemu by nie spróbować ;) zawsze można potem osobno używać samej szczoteczki ;)
Cenne informacje znajdziecie poniżej:

Delikatny żel do mycia twarzy skutecznie usuwa z jej powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, a dzięki zawartości olejku babassu doskonale nawilża skórę i pozostawia ją jedwabistą w dotyku. Masaż miękką, silikonową nakładką dodatkowo głęboko oczyszcza skórę, zapewniając efekt delikatnego peelingu i złuszczania naskórka, dzięki czemu pomaga usuwać wszelkie niedoskonałości. Cera staje się świeża i rozświetlona, a jej struktura wyrównana. Żel nie zawiera mydła, dzięki czemu jest odpowiedni również dla cery wrażliwej. Przeznaczony do codziennego mycia skóry twarzy. Polecany również do skóry wrażliwej. W przypadku dostania się produktu do oczu, przemyć je obficie wodą. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Capryl/Capramidopropyl Betaine, Olive Oil PEG - 8 Esters, Babessau Oil Glycereth-8 Esters, Propylene Glycol, Polysorbate 80, Calendula Officinails Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Mel Extract, Opuntia Ficus-Indica Extract, Pyrus Communis Fruit Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, PEG-4 Rapeseedamide, Alcohol, Onopordum Acanthium Flower/Leaf/Stem Extract, Parfum, Benzyl Alkohol/Methylchloroisothiazolinone/Methyliosothiazolinone, Lactic Acid

Cena: 30zł / 125ml - i tutaj również moja cena zakupu to 22.50


Na koniec od siebie mogę powiedzieć na chwilę obecną tyle:

Żel - wszystko trzyma się poprawnie póki co nic mi nie wylatuje nie spada czy nie wiem co jeszcze, ale samo wyciskanie żelu hmm mogliby nad tym popracować ;) bardzo miło się używa tego produktu widać i czuć czystość skóry. Ponieważ użyłam tego produktu dopiero raz nic więcej nie mogę powiedzieć, ale na pewno będzie recenzja w późniejszym czasie.

Krem- ma również delikatny i przyjemny zapach tak samo jak żel. dość tłusta konsystencja białego kremu. Dobrze nakłada się i rozprowadza po twarzy pozostawiając ją przyjemną w dotyku. Zobaczymy jak to będzie z efektem matowienia i nawilżeniem na dłuższy okres. Póki co jestem zadowolona :)


Pozdrawiam serdecznie,
Glammadame1990:*

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. póki co wyśmienicie ale użyty dopiero 2 razy także to zdecydowanie za mało ;)

      Usuń
  2. Przyznam, że kusi mnie tez żel ze szczoteczką, choć mam samą szczoteczkę silikonową i doskonale się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie własnie szczoteczka przekonała, ale sam produkt bardzo przyjemny :) nie sprawdzałam jak sprawdziła by się szczoteczka z użyciem innego żelu, ale jak go wykończę będę próbować ;)

      Usuń